Kontrol AG, Ugovor O Razini Usluge (SLA)

Na snazi ​​od 1. svibnja 2018.

Za vrijeme trajanja Ugovora o usluzi (u primjeni, "Ugovor"), obuhvaćena usluga će Korisniku osigurati mjesečni postotak uštede od najmanje 99,9% ("Objektivna razina usluge" ili "SLO" ). Ako Kontrol AG ne udovoljava SLO-u i ako Korisnik ispunjava svoje obveze prema ovoj SLA, Korisnik će ispunjavati uvjete za dobivanje financijskih kredita opisanih u nastavku. Ova SLA navodi da je Korisnik jedini i isključivi lijek za bilo kakav neuspjeh Kontrol AG-a da zadovolji SLO. Korišteni izrazi koji se upotrebljavaju u ovom SLA, ali nisu definirani u ovom SLA, imaju značenje navedeno u Ugovoru.

Definicije

Sljedeće definicije primjenjuju se na SLA :
  • “Pokrivena usluga”označava: Usluga potvrde plaćanja putem weba koje pruža Kontrol AG i API krajnje točke koje se koriste za pristup uslugama provjere valjanosti.
  • “Prekid Rada” označava: Gubitak vanjske povezanosti zbog neuspjeha sustava Kontrol AG.
  • “Razdoblje zastoja”označava razdoblje od jedne ili više uzastopnih minuta zastoja. Parcijalne minute ili prekidi u trajanju kraćem od jedne minute neće se računati na razdoblja zastoja.
“Financijsko Kreditiranje” označava sljedeće:

Mjesečni postotak iskoristivosti Postotak godišnjeg računa za dotičnu pokrivenu uslugu utječe na nedovoljni SLO koji će se pripisati budućim godišnjim računima Korisnika
99.00% - < 99.90% 10%
95.00% - < 99.00% 25%
< 95.00% 50%
  • “Mjesečni postotak iskoristivosti” označava ukupni broj minuta u mjesecu, minus broj minuta prekida rada od svih razdoblja prekinutog radnog vremena u mjesecu, podijeljen s brojem minuta u mjesecu.
Korisnik mora zatražiti Financijsko Kreditiranje

Da bi primio bilo koju od prethodno opisanih financijskih kredita, Korisnik mora obavijestiti tehničku podršku Kontrol AG u roku od trideset dana od trenutka kad korisnik postane podoban za primanje financijske pomoći. Korisnik također mora dostaviti Kontrol AG-u datoteke zapisnika poslužitelja koji pokazuju greške s vanjskim povezivanjem i datum i vrijeme tih pogrešaka. Ako Korisnik ne udovoljava tim zahtjevima, Korisnik će izgubiti pravo na primanje financijskog kredita. Ako se pojavi spor u vezi s ovom SLA, Kontrol AG će odlučiti u dobroj vjeri na temelju svojih dnevnika sustava, izvješća o nadzoru, konfiguracijskih zapisa i drugih dostupnih informacija koje će Kontrol AG učiniti dostupnim za reviziju od strane Kupca na zahtjev korisnika.

Maksimalni Financijski Kredit

Ukupni maksimalni broj financijskih kredita koje će Kontrol AG izdati Korisniku za bilo koje razdoblje zastoja za vrijeme jednomjesečne naplate neće premašiti 50% iznosa koji je Korisnik dužan platiti za pokrivenu uslugu u primjenjivom mjesecu. Financijski krediti će se izvršiti u obliku novčanog iznosa koji se primjenjuje za buduću uporabu Usluge i primjenjivat će se u roku od 60 dana nakon zatraženog Financijskog kredita.

SLA Izuzeci

SLA se ne odnosi na: (a) značajke označene kao Alpha ili Beta (osim ako nije drugačije navedeno u pripadajućoj dokumentaciji), (b) značajke isključene iz SLA (u pripadajućoj Dokumentaciji), ili (c) pogreške: (i ) uzrokovane čimbenicima izvan razumne kontrole Kontrol AG; (ii) koji je rezultat softvera ili hardvera kupca ili softvera ili hardvera treće strane ili oboje; (iii) koja je nastala zbog zloupotrebe ili drugih ponašanja koja krše Sporazum; ili (iv) koji su rezultat kvota koje sustav primjenjuje i / ili navedenih u prostoru Korisnika.