Često Postavljena Pitanja


1. General


1.1 Što ova stranica radi?

www.iban.com nudi on-line platformu za potvrdu pojedinosti o plaćanju i brojeva Međunarodnih Bankovnih Računa.
Neke od glavnih funkcija naših usluga su:

- Provjera je li IBAN VAŽEĆI ( using check digit algorithms )
- Identificirajte bankovne podatke s IBAN-a
- Identificirajte BIC kod s IBAN-a
- Provjerite valjanost domaćeg bankovnog računa i brojeva računa
- Izračunajte IBAN s broja domaćeg računa i bankovnog koda

1.2 Tko može imati koristi od ove usluge?

Svako poduzeće koje obrađuje bankovne uplate, domaće ili međunarodne, imat će koristi od naših usluga.
Potvrđujući podatke o plaćanju kao što je IBAN prije obrade plaćanja, tvrtke štede vrijeme i dodatne poreze kod neuspjelih bankovnih transakcija.

1.3 Je li ova usluga besplatna?

Naša web stranica ima besplatnu demo IBAN validaciju i stranice za izračun
Besplatni demo je ipak ograničen radi zaštite od zlouporabe.
Kada prekoračite besplatne upite, možete kupiti neograničeni plan na našojstranici s licencama

1.4 Zašto IBAN validacija ne funkcionira za moju zemlju?

Nisu sve zemlje integrirale IBAN sustav, vaša zemlja možda ga ne podržava.
Ipak, javite nam, kako bismo mogli istražiti i pružiti vam više detalja.
Podržane zemlje možete vidjeti na stranici Struktura IBAN-a page

1.5 Koliko smo pouzdani?

Algoritmi kontrolnih znamenaka su iznimno točni način otkrivanja pogrešaka upisivanja i potvrđivanja integriteta IBAN-a.
Izvođenjem dodatnih slojeva provjere valjanosti, kao što su pretraživanje baze podataka banke, struktura i oblikovanja, smanjili smo mogućnost pogreške na minimum.
Naša baza podataka o bankovnom računu sastavljena je iz više službenih izvora (središnje banke, financijske institucije, regulatorna tijela itd.) I redovito se ažurira.

2. Tehnička pitanja


2.1 Imate li API?

Da, nudimo API pristup za sve naše usluge.
Dokumentaciju možete pronaći u Odjeljku razvojnih programera.

2.2 Imate li bulk/mass validation funkciju?

Da, za naše članove pružamo IBAN sučelje za IBAN validaciju.
Sustav uzima popis IBAN-ova i vraća rezultate u CSV na stranici ili možete preuzeti CSV / Excel datoteku.

2.3 Je li API baziran na REST ili SOAP?

Za uslugu provjere IBAN-a nudimo SOAP i REST API završne točke.
Molimo, pogledajte našu odjeljak razvojnih programera za više detalja o API-u.

2.4 Koliko upita možemo postaviti po sekundi?

Ispitali smo naš sustav da bez opterećenja procesuira do 10 upita u sekundi.
Međutim, za veće transakcije (tisuće provjera valjanosti) predlažemo da koristite IBAN alat za provjere valjanosti na vašem području klijenta.
Osmišljen je za obavljanje jedne transakcije s ogromnim brojevima s najmanjim iznosom sredstava.

2.5 Mogu li dobiti BIC / SWIFT kod s IBAN-a pomoću vaše usluge?

Da, naša baza podataka sadrži BIC kodove za većinu podržanih zemalja i njihovih banaka.
Naš API i naše ručno pretraživanje pružaju informacije ako su dostupne.


2.6 Mogu li isprobati uslugu prije kupnje?

Da, možete zatražiti besplatni probni račun na našoj Stranici za registraciju.
Probni račun sadrži 100 besplatnih upita za testiranje API-ja i ručnih sučelja.
Probni račun istječe nakon jednog mjeseca.


3. Licenciranje


3.1 Kako kupiti pristup vašim uslugama?

Možete odabrati odgovarajući plan i uslugu iz našeg odjeljka za narudžbu.

3.2 Koje metode plaćanja prihvaćate?

Naš davatelj usluga plaćanja (Avangate) podržava širok raspon načina plaćanja. Možete platiti putem kreditne kartice, bankovnog prijenosa, PayPala i drugih.

3.3 Mogu li razgovarati s nekim za više informacija o vašim uslugama?

Da, naš tim prima pozive od Ponedjeljka do petka od 9:00-5:00 po centralnom europskom vremenu

3.4 Da li planovi članstva istječu?

Da, svi naši planovi dolaze s jednogodišnjim ugovorom.
Vaše usluge istječu točno 12 mjeseci nakon kupnje plana.

3.5 Hoću li izgubiti neiskorištene upite kada mi usluga istekne?

Da, upiti su dostupni 12 mjeseci nakon kupnje. Svi upiti nestaju nakon isteka usluge.

4. Podrška Računa


4.1 Kako kontaktirati korisničku službu?

Možete priložiti kartu podrške iz svojeg korisničkog dijela.

4.2 Koliko brzo ću dobiti odgovor ako priložim kartu?

Naša podrška radi od ponedjeljka - petka od 9:00 do 17:00 sati po centralnom europskom vremenu.
U radnim satima obično odgovaramo u roku od jednog sata.

Odgovori izvan radnog vremena mogu kasniti.

4.3 Mogu li ažurirate podatke svog profila?

DA, u korisničkom području -> Odjeljak Moj Račun možete izmjenjivati vaše kontakt podatke.

4.4 Mogu li promijeniti svoju lozinku?

Da, jednostavno možete promijeniti svoju lozinku sa korisničkog područja -> Moj Račun odjeljak.

4.5 Mogu li promijeniti svoje korisničko ime?

Ne, vaše korisničko ime se ne može promijeniti.